Aktualności

OREW w Zakopanem

21.09.2015

14 września 2015
To na co czekaliśmy z niecierpliwością stało się faktem. Wyjechaliśmy do Zakopanego! Najpierw do Krakowa nowiutkim Pendolino. Potem Polskim Busem do stolicy polskich gór. Teraz z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy dzień. Będziemy zwiedzać miasto i wędrować po szlakach!

15 września 2015
Dziś naszą wycieczkę zaczęliśmy od Wielkiej Krokwi. Następnie Drogą Pod Reglami do Doliny Strążyskiej. Przy Siklawicy okazało się że niedawna letnia susza nie oszczedziła pięknego wodospadu i prawie nie było co podziwiać. Po sprawnym zejściu z doliny udaliśmy się na Gubałówkę. Uf, jakie szczęście że mogliśmy wjechać wagonikiem. Tam podziwiając piękną panoramę Tatr oddaliśmy się błogiemu lenistwu. To był bardzo fajny dzień! Ciekawe co będzie działo się jutro?

16 września 2015
Po wczorajszym pieszym "maratonie" wspięliśmy się dzisiaj na Rysy... naszych możliwości
Kolejne 15 km górskiej pieszej wędrówki. Tym razem ugościła nas Dolina Kościeliska chroniąc nas przed Halnym, szalejącym dziś w wysokich partiach gór. Wiaterek trochę nas uczesał. Znowu było fajnie. Jutro idziemy na Krupówki wydawać dudki. Hej!

17 września 2015
Ostatni dzień spędzony w Zakopanem wykorzystaliśmy na spacer po Krupówkach. Zwiedziliśmy najstarszy drewniany kościół w mieście odwiedzając też cmentarz na Pęksowym Brzyzku. A potem to już zakupowe szaleństwo na targowisku pod Gubałówką. Dzień zakończyliśmy wesołą imprezką w ogrodzie "Paliderki" w której mieszkamy. Jutro wracamy!